Klantverhalen
Inspirerende klantverhalen van ondernemingen die hun bedrijfsprocessen automatiseerden met de communicatieoplossingen van Bothive.
Dovacc
Sinds de overname door Douwtje Vanhorebeek in 2016 heeft Dovacc een digitale transformatie doorgevoerd die zowel het team als de klanten ten goede komt. Daarbij ging de aandacht naar efficiëntie, tijdbesparing en vermindering van de werkdruk. Een sprekend voorbeeld is de automatisering van de personenbelastingaangiften in samenwerking met Bothive.
”Ook voor de Personenbelasting periode hebben we met Bothive een ideale oplossing om zowel voor onze klanten als het kantoor flink wat tijd te besparen. De klanten zijn daar heel lovend over en gaan er graag in mee.”
Graef Advies
Dankzij automatische gegevensverzameling en datacentralisatie konden Gunther Hennissen en Ilse Simis van Graef Advies tijdens de PB-periode maximaal investeren in tussentijdse resultatenrekeningen voor hun klanten.
”Dankzij Bothive beschikten we veel sneller over de nodige gegevens waardoor we 60% van onze dossiers eind juli al konden indienen. Met de gewonnen tijd maakten we sneller de tussentijdse resultaten voor onze klanten op.”
House of Financial Partners
Automatisatie en nauw klantencontact gaan hand in hand: Bothive helpt House of Financial Partners om maximaal te investeren in persoonlijk klantencontact.
”We vinden het geweldig dat Bothive onze standaard klantcommunicatie aan het automatiseren is. Zeker de processen van de personenbelasting en het opstarten van een dossier. Dat zorgt ervoor dat er bij ons weer tijd vrijkomt om met onze klanten samen te zitten en hen advies te geven.”
Het Contact Center van het Vlaams Agentschap van Innoveren en Ondernemen (VLAIO)
Ontdek hoe onze chatbot het Contact Center van VLAIO ondersteunt bij het opvangen van vragen van startende ondernemers.
”Ons idee dat een chatbot een heel laagdrempelig kanaal is, werd nu bevestigd. Mensen proberen vaak eerst de chatbot voor ze de telefoon nemen of een mail opstellen.”