Over ons
Wij geloven in waardevolle interacties als basis voor sterke klantrelaties. Ons platform stroomlijnt de communicatie van ondernemingen met automatische communicatieoplossingen.
Hoe het begon
Bothive werd opgericht in 2018 door twee developers en studievrienden Thuur Vandeplassche en Brecht Valcke.
Tijdens hun jaren in de opleiding wisten ze al dat ze een goed duo vormen. Als student-ondernemer runde Brecht een klein bedrijf als webdeveloper. Toen er steeds meer opdrachten binnenstroomden, vroeg hij Thuur om hulp. Niet veel later begonnen ze met het bouwen van chatbots op maat onder de naam Bothive.
Sindsdien groeide Bothive uit tot het platform voor georganiseerde communicatie.
- Opgericht in
- 2018
- Aantal actieve organisaties
- 100 +
Onze missie
Bothive helpt bedrijven bouwen aan sterke klantrelaties. We minimaliseren de tijd die je spendeert aan repetitieve communicatie en creëren meer ruimte voor persoonlijk contact.
Met onze automatische communicatieoplossingen gaan we voor first time right acties. We brengen specifieke informatie automatisch bij de juiste persoon, zodat die er meteen mee aan de slag kan.
Gestroomlijnde communicatie
- Moeiteloos samenwerken aan een heldere communicatie.
Communicatieminimalisme
- Het minimum aan communicatie voor maximale opbrengst.
Hyperpersoonlijke automatisatie
- De klant is geen anoniem nummer en wordt persoonlijk benaderd.
Het team
We zijn een creatief, enthousiast en open team. Bij Bothive leven we naar de doe-cultuur. Wij willen bedrijfscommunciatie eenvoudiger, aangenamer en efficiënter maken, voor klant en werknemer.
Brecht Valcke
CEO en co-founder
Thuur Vandeplassche
CTO en co-founder
Jany Deschoolmeester
Account Manager
Niels Onderbeke
Full Stack Developer
Astrid Fieremans
Customer Support Specialist
Stefanie Vandenbauw
Assistent Manager
Thomas De Rudder
Account Manager
Toekomstvisie
Bothive wil de wereld van bedrijfscommunicatie transformeren met hyperpersoonlijke automatische communicatie.
We willen het mogelijk maken voor bedrijven om automatische berichten te versturen, op basis van het klantdossier. Hierdoor komt meer tijd vrij om te bouwen aan betekenisvolle conversaties, sterke klantrelaties en een hogere werktevredenheid over de hele organisatie.
Klaar om je communicatie te transformeren?
Ontdek vandaag nog de mogelijkheden van het Bothive platform.