Structureer de in- en uitstroom van communicatie
Automatiseer waar mogelijk
Focus op menselijk contact
Voer waardevolle conversaties
Automatiseer vaak voorkomende communicatiestromen en focus op de meest waardevolle conversaties.
Een gedeelde team inbox ondersteund door een slimme virtuele assistent. Automatiseer jouw communicatieflows. Maak meer tijd vrij voor jouw klanten.
Integratiepartners
Altijd bereikbaar
24/7 beschikbaar voor je klanten met de slimme virtuele assistent Sophia als eerstelijnshulp.
Focus op jouw klanten
Automatiseer repetitieve taken. Herinvesteer gewonnen tijd in de persoonlijke noden van jouw klanten.
Maak tijd voor groei
Staak de intensieve zoektocht naar personeel. Breid je klantenportefeuille uit, zonder extra personeel.
Automatiseer vaak voorkomende communicatiestromen en focus op de meest waardevolle conversaties.
Structureer de in- en uitstroom van communicatie
Automatiseer waar mogelijk
Focus op menselijk contact
De virtuele assistente selecteert automatisch de juiste leads. Door gerichte vragen te stellen, bepaalt ze of een potentiële klant de perfecte match is voor jouw bedrijf.
Zeg vaarwel tegen de versnippering van jouw communicatie. Bothive verzamelt alle in- en uitgaande berichten op dezelfde locatie. Met slechts één login krijg je toegang tot Facebook Messenger, WhatsApp, Slack en jouw vertrouwde e-mail inbox.
Elke conversatie is een schat aan informatie. Alle gesprekken met de virtuele assistente zijn zichtbaar voor jou. Bovendien voorzien wij een rapport met de gewenste data. Met een korte analyse krijg je meer inzicht in de noden van jouw klant.
Een nieuwe tool introduceren, vraagt wat tijd en energie. Wij begeleiden jouw team bij een vlotte installatie van ons platform.
Configureer
Elk accountancykantoor is uniek. Bouw het platform op volgens een manier die werkt voor jouw team.
Implementeer
Een goede tool is een toegankelijke tool. Met Bothive Academy leren we jouw team alles over het gebruik van ons platform.
Communiceer
Geef jouw klanten ook de voordelen van ons platform mee. Leg uit welke features er zijn en hoe ze deze moeten gebruiken.
Sophia ondersteunt het platform. Ze beantwoordt automatisch veelgestelde vragen, helpt jouw klanten en verstuurt data en taken naar jouw team.
Chatbot
Verzamelt gegevens
Integreert met boekhoudpakketten